VÝHODNÝ OCHUTNÁVKOVÝ SET MALÝ
Chcete BARFKY vyskúšať, no neviete, čím začať? Nemusíte si lámať hlavu, vyriešili sme to za vás! Tento praktický, cenovo výhodný ochutnávkový set obsahuje výber piatich druhov maškŕt z rôznych druhov mäska, ktoré vášmu štvornohému kamošovi určite urobia radosť.
Balenie: Pri predaji prostredníctvom e-shopu balíme tovar do ekologických 100 % kompostovateľných uzatvárateľných sáčkov s eko certifikátom.
Podrobný popis
V tomto zvýhodnenom balíčku nájdete chuťovo pestrý výber mlsiek z piatich rôznych druhov mäsa:
- 1 x Kuracie žalúdky s kelpou MINI 50 g
- 1 x Výcvikové maškrty z bravčového karé 50 g
- 1 x Hovädzie srdcia 50 g
- 1 x Morčacie pečene 50 g
- 1 x Čisté kúsky z diviny 50 g
Nájdete tu ako menšie mlsky vhodné napríklad na každodenný výcvik, tak aj o niečo väčšie kúsky na situácie, keď budete chcieť psíkovi dopriať o niečo väčšiu odmenu. Tento set je ideálny na otestovanie, čo vášmu psíkovi najviac zachutí. ;-)
Otázky a odpovede
O nákupe
Keďže nie sme veľkovýroba, nemáme veľké skladové zásoby – naopak, našim zákazníkom ponúkame výrobky vždy čerstvé a v prvotriednej kvalite. Pri zvýšenom záujme o niektorý z našich produktov sa tak niekedy môže stať, že počet objednávok prevýši naše výrobné kapacity. V takomto prípade sa vybavenie niektorých objednávok môže o niekoľko dní oneskoriť aj napriek tomu, že všetky produkty, ktoré si zákazník objednal, sú skladom.
V prípade, že dodanie vašej objednávky sa o niekoľko dní oneskoruje, znamená to, že pre vás práve pripravujeme čerstvú várku produktu. Prosíme vás preto o trpezlivosť. Veríme, že kvalita a čerstvosť našich maškŕt vyvážia o niečo dlhšie čakanie ako zvyčajne
Vo výnimočných prípadoch sa v dôsledku technickej chyby v komunikácii medzi naším a vaším systémom môže stať, že e-mail s potvrdením objednávky sa do vašej schránky nedoručí. Tieto situácie sú zriedkavé, ale z času na čas môžu nastať.
- Pokiaľ ste nakupovali ako registrovaný zákazník, stav objednávky môžete skontrolovať opätovným prihlásením do vášho účtu na www.barfky.sk a kliknutím na ikonu zákazníka (vedľa ikony nákupného košíka) v pravom hornom rohu. Zobrazí sa vám Klientske centrum so zoznamom vašich objednávok. Posledná objednávka by sa mala zobraziť ako prvá v poradí s označením „Nevybavená“. V prípade, že túto objednávku v zozname vidíte, znamená to, že všetko prebehlo v poriadku, objednávku sme zaevidovali a v priebehu najbližších dní bude vybavená.
- V prípade, že ste nakupovali ako neregistrovaný zákazník, stav vašej objednávky môžete overiť telefonicky na čísle +421 950 714 476 v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00 h.
Keďže nie sme len e-shop, ale v prvom rade výrobca, niekedy sa môže stať, že prudký nárast počtu objednávok alebo náhly zvýšený záujem o niektorý z našich produktov prevýši naše výrobné kapacity. V takom prípade sa dodacia doba vašej objednávky môže predĺžiť na 6 – 7 dní.
V prípade, že si nie ste istí, či je objednávka v poriadku, môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 950 714 476 v čase od 9.00 do 17.00 h a my stav vašej objednávky radi preveríme.
- do Zásielkovne (Z-Box) alebo výdajného miesta (Z-Point) spoločnosti Packeta (poplatok 4 eurá),
- priamo na vami zvolenú adresu prostredníctvom kuriéra spoločnosti Packeta (poplatok 5 eur).
- platba kartou online (podporuje Apple Pay a je zadarmo),
- rýchla platba cez banku (zadarmo),
- platba na dobierku (za príplatok + 1,50 €).
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.