MILUJE VÁŠ PES KURACIE KRKY S KELPOU? KÚPTE 3 BALENIA A DOSTANETE HOVÄDZIE SRDCIA AKO DARČEK!

VIANOČNÝ PSOUKAZ - darček pre každého psíčkara v hodnote 20, 50 a 75 eur

Hodnota
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
€75 €50 €20 od €20
Dostupnosť: Vypredané Vypredané Vypredané Zvoľte variant
Možnosti doručenia
VIANOČNÝ PSOUKAZ - darček pre každého psíčkara v hodnote 20, 50 a 75 eur
Barfky
Vyrábame zdravé a nutrične bohaté prémiové maškrty a doplnky výživy pre psy so 100 % prírodným zložením pripravené podľa vlastných receptúr v súlade s princípmi BARF.
Barfky
Dávame si záležať, aby naše maškrty a doplnky výživy psíkom prospievali, a to po všetkých stránkach - od ústnej dutiny a zubov, cez žalúdok, trávenie, až po... veď viete, čo. ;)
Barfky
Všetky naše výrobky sú vyrobené na Slovensku. Vždy, keď je to možné, nakupujeme suroviny z lokálnych zdrojov. Dodávateľov si starostlivo vyberáme a preverujeme.
Barfky
Sme eko. Maškrty balíme do vratných sklených fliaš, bezplastových vreciek a papiera. Minimalizujeme odpad. V bezobalových obchodoch si Barfky dokonca môžete nabrať do vlastnej nádoby.

Podrobný popis

Chcete na Vianoce potešiť pravého psíčkara a nie ste si istí, čím?

Práve na takéto situácie je tu náš darčekový poukaz pre psa a jeho majiteľa (alebo skrátene "psoukaz" ;), ktorý urobí radosť hneď dvakrát: Najprv pod stromčekom samotnému majiteľovi a neskôr jeho štvornohému kamarátovi, keď si bude pochutnávať na našich zdravých psích pamlskoch, prípadne sa bude cítiť fit vďaka našim doplnkom výživy.

Poukážku ponúkame v troch variantoch (hodnotách) - 20, 50 a 75 eur. Po zaplatení Vám ju doručíme poštou v peknej darčekovej obálke.

Poukážka platí do konca júna 2025, takže s nákupom na BARFKY.sk sa obdarovaný nemusí ponáhľať.

Pre bezpečné doručenie odporúčame objednať do stredy, 18. decembra 2024.

 

Otázky a odpovede

O nákupe

Ako zistím, že produkt je dostupný?
Jednoducho – keď si vyberiete konkrétny variant (gramáž) produktu, pod úvodným textom v pravej hornej časti stránky sa zobrazí text „Skladom“. Toto označenie znamená, že výroba prebieha podľa plánu a objednávky priebežne vybavujeme.

Keďže nie sme veľkovýroba, nemáme veľké skladové zásoby – naopak, našim zákazníkom ponúkame výrobky vždy čerstvé a v prvotriednej kvalite. Pri zvýšenom záujme o niektorý z našich produktov sa tak niekedy môže stať, že počet objednávok prevýši naše výrobné kapacity. V takomto prípade sa vybavenie niektorých objednávok môže o niekoľko dní oneskoriť aj napriek tomu, že všetky produkty, ktoré si zákazník objednal, sú skladom.

V prípade, že dodanie vašej objednávky sa o niekoľko dní oneskoruje, znamená to, že pre vás práve pripravujeme čerstvú várku produktu. Prosíme vás preto o trpezlivosť. Veríme, že kvalita a čerstvosť našich maškŕt vyvážia o niečo dlhšie čakanie ako zvyčajne
Ako viem, že ste objednávku prijali v poriadku?
Po dokončení a odoslaní vašej objednávky dostanete do e-mailovej schránky, ktorú ste uviedli v objednávke, automaticky generovaný e-mail s potvrdením a rekapituláciou objednávky. Tento e-mail je potvrdením, že vašu objednávku sme prijali a pracujeme na jej vybavení.

Vo výnimočných prípadoch sa v dôsledku technickej chyby v komunikácii medzi naším a vaším systémom môže stať, že e-mail s potvrdením objednávky sa do vašej schránky nedoručí. Tieto situácie sú zriedkavé, ale z času na čas môžu nastať.
  • Pokiaľ ste nakupovali ako registrovaný zákazník, stav objednávky môžete skontrolovať opätovným prihlásením do vášho účtu na www.barfky.sk a kliknutím na ikonu zákazníka (vedľa ikony nákupného košíka) v pravom hornom rohu. Zobrazí sa vám Klientske centrum so zoznamom vašich objednávok. Posledná objednávka by sa mala zobraziť ako prvá v poradí s označením „Nevybavená“. V prípade, že túto objednávku v zozname vidíte, znamená to, že všetko prebehlo v poriadku, objednávku sme zaevidovali a v priebehu najbližších dní bude vybavená.
  • V prípade, že ste nakupovali ako neregistrovaný zákazník, stav vašej objednávky môžete overiť telefonicky na čísle +421 950 714 476 v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00 h.
Ako dlho trvá doručenie?
V prevažnej väčšine prípadov vašu objednávku vybavíme do 2 – 3 dní. Pokiaľ ste objednávku vytvorili v piatok popoludní, cez víkend alebo počas sviatkov, dodacia doba bude pravdepodobne o 1 – 2 dni dlhšia.

Keďže nie sme len e-shop, ale v prvom rade výrobca, niekedy sa môže stať, že prudký nárast počtu objednávok alebo náhly zvýšený záujem o niektorý z našich produktov prevýši naše výrobné kapacity. V takom prípade sa dodacia doba vašej objednávky môže predĺžiť na 6 – 7 dní.

V prípade, že si nie ste istí, či je objednávka v poriadku, môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 950 714 476 v čase od 9.00 do 17.00 h a my stav vašej objednávky radi preveríme.
Aké spôsoby doručenia ponúkate?
Doručovanie našich objednávok pre vás zabezpečujeme v spolupráci so spoločnosťou Packeta. Vašu objednávku si môžete nechať doručiť dvoma spôsobmi:
  • do Zásielkovne (Z-Box) alebo výdajného miesta (Z-Point) spoločnosti Packeta (poplatok 4 eurá),
  • priamo na vami zvolenú adresu prostredníctvom kuriéra spoločnosti Packeta (poplatok 5 eur).
Cenu zvoleného spôsobu doručenia vašej zásielky vždy uvidíte v košíku ešte pred potvrdením objednávky.
Aké spôsoby platby akceptujete?
Môžete si vybrať z niekoľkých spôsobov platby:
  • platba kartou online (podporuje Apple Pay a je zadarmo),
  • rýchla platba cez banku (zadarmo),
  • platba na dobierku (za príplatok + 1,50 €).
Všetky online platby prebiehajú cez zabezpečenú platobnú bránu s SSL šifrovaním, ktorá zaručuje ich bezpečnosť. Údaje o karte sú tak po celý čas plne chránené prostredníctvom šifrovania.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: