VIANOČNÝ PSOUKAZ - darček pre každého psíčkara v hodnote 20, 50 a 75 eur
Podrobný popis
Chcete na Vianoce potešiť pravého psíčkara a nie ste si istí, čím?
Práve na takéto situácie je tu náš darčekový poukaz pre psa a jeho majiteľa (alebo skrátene "psoukaz" ;), ktorý urobí radosť hneď dvakrát: Najprv pod stromčekom samotnému majiteľovi a neskôr jeho štvornohému kamarátovi, keď si bude pochutnávať na našich zdravých psích pamlskoch, prípadne sa bude cítiť fit vďaka našim doplnkom výživy.
Poukážku ponúkame v troch variantoch (hodnotách) - 20, 50 a 75 eur. Po zaplatení Vám ju doručíme poštou v peknej darčekovej obálke.
Poukážka platí do konca júna 2025, takže s nákupom na BARFKY.sk sa obdarovaný nemusí ponáhľať.
Pre bezpečné doručenie odporúčame objednať do stredy, 18. decembra 2024.
Otázky a odpovede
O nákupe
Keďže nie sme veľkovýroba, nemáme veľké skladové zásoby – naopak, našim zákazníkom ponúkame výrobky vždy čerstvé a v prvotriednej kvalite. Pri zvýšenom záujme o niektorý z našich produktov sa tak niekedy môže stať, že počet objednávok prevýši naše výrobné kapacity. V takomto prípade sa vybavenie niektorých objednávok môže o niekoľko dní oneskoriť aj napriek tomu, že všetky produkty, ktoré si zákazník objednal, sú skladom.
V prípade, že dodanie vašej objednávky sa o niekoľko dní oneskoruje, znamená to, že pre vás práve pripravujeme čerstvú várku produktu. Prosíme vás preto o trpezlivosť. Veríme, že kvalita a čerstvosť našich maškŕt vyvážia o niečo dlhšie čakanie ako zvyčajne
Vo výnimočných prípadoch sa v dôsledku technickej chyby v komunikácii medzi naším a vaším systémom môže stať, že e-mail s potvrdením objednávky sa do vašej schránky nedoručí. Tieto situácie sú zriedkavé, ale z času na čas môžu nastať.
- Pokiaľ ste nakupovali ako registrovaný zákazník, stav objednávky môžete skontrolovať opätovným prihlásením do vášho účtu na www.barfky.sk a kliknutím na ikonu zákazníka (vedľa ikony nákupného košíka) v pravom hornom rohu. Zobrazí sa vám Klientske centrum so zoznamom vašich objednávok. Posledná objednávka by sa mala zobraziť ako prvá v poradí s označením „Nevybavená“. V prípade, že túto objednávku v zozname vidíte, znamená to, že všetko prebehlo v poriadku, objednávku sme zaevidovali a v priebehu najbližších dní bude vybavená.
- V prípade, že ste nakupovali ako neregistrovaný zákazník, stav vašej objednávky môžete overiť telefonicky na čísle +421 950 714 476 v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00 h.
Keďže nie sme len e-shop, ale v prvom rade výrobca, niekedy sa môže stať, že prudký nárast počtu objednávok alebo náhly zvýšený záujem o niektorý z našich produktov prevýši naše výrobné kapacity. V takom prípade sa dodacia doba vašej objednávky môže predĺžiť na 6 – 7 dní.
V prípade, že si nie ste istí, či je objednávka v poriadku, môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 950 714 476 v čase od 9.00 do 17.00 h a my stav vašej objednávky radi preveríme.
- do Zásielkovne (Z-Box) alebo výdajného miesta (Z-Point) spoločnosti Packeta (poplatok 4 eurá),
- priamo na vami zvolenú adresu prostredníctvom kuriéra spoločnosti Packeta (poplatok 5 eur).
- platba kartou online (podporuje Apple Pay a je zadarmo),
- rýchla platba cez banku (zadarmo),
- platba na dobierku (za príplatok + 1,50 €).
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.