VIANOČNÝ DARČEKOVÝ SET - to najlepšie z našej ponuky v luxusnom balení
Exkluzívne vianočné balenie toho najlepšieho z našej ponuky pre každého psíka, ktorý celý rok poslúchal.
Podrobný popis
Ktorý pes (a majiteľ) by sa nepotešil z bohatej nádielky prémiových pamlskov doplnenej prírodným vitamínovým doplnkom?
Vianočné sviatky sú obdobím hojnosti a radosti z obdarovania našich blízkych. Práve pre takéto príležitosti sme pripravili výber vašich najobľúbenejších maškŕt, ktoré využijete nielen pri bežnom venčení či výcviku, ale aj počas spoločných chvíľ vianočnej pohody a bezstarostného mlsania. Kým vy budete ochutnávať koláčiky, vás psík si môže pochutnávať na voňavých maškrtách z čistého mäska. ;)
Čo v darčekovom sete nájdete?
- 1x ČISTÉ HOVÄDZIE KÚSKY 120 g v exkluzívnom sklenom balení,
- 1x KURACIE ŽALÚDKY S KELPOU 150 g v exkluzívnom sklenom balení,
- 1x VÝCVIKOVÉ MAŠKRTY Z BRAVČOVÉHO KARÉ 130 g v exkluzívnom sklenom balení,
- 1x CANIVIT - prírodný multivitamín pre psy so šípkami a vitamínom C 90 g,
- 1x ZĽAVOVÁ POUKÁŽKA na nákup na našom e-shope so zľavou 15%.
Všetky produkty sú úhľadne zabalené v darčekovom boxe s okienkom, ktorý je ozdobený červenou vianočnou stuhou.
Darčekový set odporúčame objednať najneskôr do štvrtka 19. decembra 2024.
Otázky a odpovede
O nákupe
Keďže nie sme veľkovýroba, nemáme veľké skladové zásoby – naopak, našim zákazníkom ponúkame výrobky vždy čerstvé a v prvotriednej kvalite. Pri zvýšenom záujme o niektorý z našich produktov sa tak niekedy môže stať, že počet objednávok prevýši naše výrobné kapacity. V takomto prípade sa vybavenie niektorých objednávok môže o niekoľko dní oneskoriť aj napriek tomu, že všetky produkty, ktoré si zákazník objednal, sú skladom.
V prípade, že dodanie vašej objednávky sa o niekoľko dní oneskoruje, znamená to, že pre vás práve pripravujeme čerstvú várku produktu. Prosíme vás preto o trpezlivosť. Veríme, že kvalita a čerstvosť našich maškŕt vyvážia o niečo dlhšie čakanie ako zvyčajne
Vo výnimočných prípadoch sa v dôsledku technickej chyby v komunikácii medzi naším a vaším systémom môže stať, že e-mail s potvrdením objednávky sa do vašej schránky nedoručí. Tieto situácie sú zriedkavé, ale z času na čas môžu nastať.
- Pokiaľ ste nakupovali ako registrovaný zákazník, stav objednávky môžete skontrolovať opätovným prihlásením do vášho účtu na www.barfky.sk a kliknutím na ikonu zákazníka (vedľa ikony nákupného košíka) v pravom hornom rohu. Zobrazí sa vám Klientske centrum so zoznamom vašich objednávok. Posledná objednávka by sa mala zobraziť ako prvá v poradí s označením „Nevybavená“. V prípade, že túto objednávku v zozname vidíte, znamená to, že všetko prebehlo v poriadku, objednávku sme zaevidovali a v priebehu najbližších dní bude vybavená.
- V prípade, že ste nakupovali ako neregistrovaný zákazník, stav vašej objednávky môžete overiť telefonicky na čísle +421 950 714 476 v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00 h.
Keďže nie sme len e-shop, ale v prvom rade výrobca, niekedy sa môže stať, že prudký nárast počtu objednávok alebo náhly zvýšený záujem o niektorý z našich produktov prevýši naše výrobné kapacity. V takom prípade sa dodacia doba vašej objednávky môže predĺžiť na 6 – 7 dní.
V prípade, že si nie ste istí, či je objednávka v poriadku, môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 950 714 476 v čase od 9.00 do 17.00 h a my stav vašej objednávky radi preveríme.
- do Zásielkovne (Z-Box) alebo výdajného miesta (Z-Point) spoločnosti Packeta (poplatok 4 eurá),
- priamo na vami zvolenú adresu prostredníctvom kuriéra spoločnosti Packeta (poplatok 5 eur).
- platba kartou online (podporuje Apple Pay a je zadarmo),
- rýchla platba cez banku (zadarmo),
- platba na dobierku (za príplatok + 1,50 €).
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.