Čerstvé kúsky prémiového mäsa zo slovenskej diviny sušené teplým vzduchom. Ak hľadáte čisto mäsové pamlsky, ktoré vášmu psovi budú určite chutiť, divina je tá správna voľba. Veľkosť 1 kúska cca 3 - 6 cm. 100 % prírodný produkt.
Balenie: Pri predaji prostredníctvom e-shopu balíme tovar do ekologických 100% kompostovateľných uzatvárateľných sáčkov s eko certifikátom.
Podrobný popis
Mäso z vysokej zveri patrí k tým najkvalitnejším. Je veľmi dobre stráviteľné a len veľmi zriedkavo vyvoláva alergie. Pre svoj nižší podiel tuku je divina vhodnou voľbou aj vtedy, ak potrebujeme strážiť kalorický príjem psa. No a keďže je plná hodnotných živín, vitamínov a minerálov, určite by nemal chýbať v diéte vášho chlpáča.
Výhody diviny:
- obsahuje mimoriadne kvalitné bielkoviny,
- je zdrojom množstva zdravých nenasýtených mastných kyselín a omega 3 kyselín,
- má vysoký podiel vitamínov A a B,
- je bohatým zdrojom draslíka, vápnika, železa, fosforu a sodíka.
Naše mäsko pochádza z voľne žijúcej vysokej zveri, ktorá celý život prijíma prirodzenú potravu. Vďaka prirodzenému spôsobu života zver trávi väčšinu času bez stresu typického pre chov v zajatí. Mäso preto neobsahuje škodlivé stresové hormóny typické pre zvieratá z veľkochovov.
Zloženie: 100 % mäso z vysokej zveri (daniel, jeleň, srnec, muflón) v potravinárskej kvalite
Analytické zložky: bielkoviny 74 %, tuky 16 % sacharidy 0 %, vláknina 1,5 %, vlhkosť 4 %, popol 3 %
Otázky a odpovede
O nákupe
Keďže nie sme veľkovýroba, nemáme veľké skladové zásoby – naopak, našim zákazníkom ponúkame výrobky vždy čerstvé a v prvotriednej kvalite. Pri zvýšenom záujme o niektorý z našich produktov sa tak niekedy môže stať, že počet objednávok prevýši naše výrobné kapacity. V takomto prípade sa vybavenie niektorých objednávok môže o niekoľko dní oneskoriť aj napriek tomu, že všetky produkty, ktoré si zákazník objednal, sú skladom.
V prípade, že dodanie vašej objednávky sa o niekoľko dní oneskoruje, znamená to, že pre vás práve pripravujeme čerstvú várku produktu. Prosíme vás preto o trpezlivosť. Veríme, že kvalita a čerstvosť našich maškŕt vyvážia o niečo dlhšie čakanie ako zvyčajne
Vo výnimočných prípadoch sa v dôsledku technickej chyby v komunikácii medzi naším a vaším systémom môže stať, že e-mail s potvrdením objednávky sa do vašej schránky nedoručí. Tieto situácie sú zriedkavé, ale z času na čas môžu nastať.
- Pokiaľ ste nakupovali ako registrovaný zákazník, stav objednávky môžete skontrolovať opätovným prihlásením do vášho účtu na www.barfky.sk a kliknutím na ikonu zákazníka (vedľa ikony nákupného košíka) v pravom hornom rohu. Zobrazí sa vám Klientske centrum so zoznamom vašich objednávok. Posledná objednávka by sa mala zobraziť ako prvá v poradí s označením „Nevybavená“. V prípade, že túto objednávku v zozname vidíte, znamená to, že všetko prebehlo v poriadku, objednávku sme zaevidovali a v priebehu najbližších dní bude vybavená.
- V prípade, že ste nakupovali ako neregistrovaný zákazník, stav vašej objednávky môžete overiť telefonicky na čísle +421 950 714 476 v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00 h.
Keďže nie sme len e-shop, ale v prvom rade výrobca, niekedy sa môže stať, že prudký nárast počtu objednávok alebo náhly zvýšený záujem o niektorý z našich produktov prevýši naše výrobné kapacity. V takom prípade sa dodacia doba vašej objednávky môže predĺžiť na 6 – 7 dní.
V prípade, že si nie ste istí, či je objednávka v poriadku, môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 950 714 476 v čase od 9.00 do 17.00 h a my stav vašej objednávky radi preveríme.
- do Zásielkovne (Z-Box) alebo výdajného miesta (Z-Point) spoločnosti Packeta (poplatok 4 eurá),
- priamo na vami zvolenú adresu prostredníctvom kuriéra spoločnosti Packeta (poplatok 5 eur).
- platba kartou online (podporuje Apple Pay a je zadarmo),
- rýchla platba cez banku (zadarmo),
- platba na dobierku (za príplatok + 1,50 €).