Ručne krájané čisté kúsky bravčového karé v najvyššej kvalite obaľované v kelpe a sušené teplým vzduchom. Veľkosť 1 kúska cca 4 cm. Vhodné ako odmena. Dajú sa ľahko rozlomiť na menšie kúsky. Čisto prírodný produkt.
Balenie: Pri predaji prostredníctvom e-shopu balíme tovar do ekologických 100 % kompostovateľných uzatvárateľných sáčkov s eko certifikátom.
Podrobný popis
Bravčovina patrí z hľadiska výživy psov k veľmi hodnotným typom mäsa. Je ľahko stráviteľná a len veľmi zriedka spôsobuje u psov alergické reakcie. Má priaznivý profil aminokyselín a vyvážený pomer nasýtených a mononenasýtených tukov (mastných kyselín). Obsahuje množstvo vitamínu B1 (tiamínu). Bravčové karé obsahuje v porovnaní s inými typmi bravčoviny výrazne menej tuku.
Morská riasa kelpa pri pravidelnom podávaní redukuje zápach z tlamy a zubný kameň, zlepšuje vzhľad, kvalitu a farbu srsti, podporuje funkciu štítnej žľazy, podporuje imunitný systém, prevenciu infekcií a nádorových procesov a urýchľuje regeneráciu po fyzickej záťaži.
Funkčné vlastnosti kelpy:
- podporuje imunitu psa,
- pomáha predchádzať nádorovým procesom,
- podporuje normálnu funkciu štítnej žľazy,
- zmierňuje zápach z tlamy a upravuje pH žalúdka psa,
- zlepšuje regeneráciu psa po záťaži,
- poskytuje výživu svalov a kĺbov,
- podporuje krvotvorbu.
Viac o kelpe a jej funkčných vlastnostiach uvádzame tu.
Zloženie: 97 % bravčové karé v potravinárskej kvalite, 3 % mletá sušená kelpa
Analytické zložky: bielkoviny 65 %, tuky 25 %, sacharidy 0 %, vláknina 1 %, vlhkosť 8 %, popol 6 %
Naše bravčové karé je dodávané v potravinárskej kvalite a len z overených zdrojov. Kelpa, ktorou tieto maškrty obaľujeme, pochádza z Nórska a je schválená pre použitie v krmivárstve. Každá várka kelpy je testovaná na obsah ťažkých kovov a toxínov, preto si môžete byť istí, že váš pes dostáva tú najlepšiu výživu.
Otázky a odpovede
O nákupe
Keďže nie sme veľkovýroba, nemáme veľké skladové zásoby – naopak, našim zákazníkom ponúkame výrobky vždy čerstvé a v prvotriednej kvalite. Pri zvýšenom záujme o niektorý z našich produktov sa tak niekedy môže stať, že počet objednávok prevýši naše výrobné kapacity. V takomto prípade sa vybavenie niektorých objednávok môže o niekoľko dní oneskoriť aj napriek tomu, že všetky produkty, ktoré si zákazník objednal, sú skladom.
V prípade, že dodanie vašej objednávky sa o niekoľko dní oneskoruje, znamená to, že pre vás práve pripravujeme čerstvú várku produktu. Prosíme vás preto o trpezlivosť. Veríme, že kvalita a čerstvosť našich maškŕt vyvážia o niečo dlhšie čakanie ako zvyčajne
Vo výnimočných prípadoch sa v dôsledku technickej chyby v komunikácii medzi naším a vaším systémom môže stať, že e-mail s potvrdením objednávky sa do vašej schránky nedoručí. Tieto situácie sú zriedkavé, ale z času na čas môžu nastať.
- Pokiaľ ste nakupovali ako registrovaný zákazník, stav objednávky môžete skontrolovať opätovným prihlásením do vášho účtu na www.barfky.sk a kliknutím na ikonu zákazníka (vedľa ikony nákupného košíka) v pravom hornom rohu. Zobrazí sa vám Klientske centrum so zoznamom vašich objednávok. Posledná objednávka by sa mala zobraziť ako prvá v poradí s označením „Nevybavená“. V prípade, že túto objednávku v zozname vidíte, znamená to, že všetko prebehlo v poriadku, objednávku sme zaevidovali a v priebehu najbližších dní bude vybavená.
- V prípade, že ste nakupovali ako neregistrovaný zákazník, stav vašej objednávky môžete overiť telefonicky na čísle +421 950 714 476 v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00 h.
Keďže nie sme len e-shop, ale v prvom rade výrobca, niekedy sa môže stať, že prudký nárast počtu objednávok alebo náhly zvýšený záujem o niektorý z našich produktov prevýši naše výrobné kapacity. V takom prípade sa dodacia doba vašej objednávky môže predĺžiť na 6 – 7 dní.
V prípade, že si nie ste istí, či je objednávka v poriadku, môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 950 714 476 v čase od 9.00 do 17.00 h a my stav vašej objednávky radi preveríme.
- do Zásielkovne (Z-Box) alebo výdajného miesta (Z-Point) spoločnosti Packeta (poplatok 4 eurá),
- priamo na vami zvolenú adresu prostredníctvom kuriéra spoločnosti Packeta (poplatok 5 eur).
- platba kartou online (podporuje Apple Pay a je zadarmo),
- rýchla platba cez banku (zadarmo),
- platba na dobierku (za príplatok + 1,50 €).